вторник, 16 септември 2008 г.

pop folk novini

Интервюта » Алисия

Защо избра да пееш такава музика?

Алисия: Защото това е музиката, която мисля че трябва да пея, която е популярна и е най-близката до сърцата на хората. Това вече е доказано, защото колкото и да я отричат някои хора това е най-слушаната музика в България. Лично аз слушам всякаква музика и бих изпяла всякаква песен, стига тя да ми харесва и да ми лежи. Влизам в този жанр поп-фолк, защото имам повече песни, които са поп-фолк. Въпреки, че някои песни от първият ми албум "Сини нощи" например, а и от втория изобщо не можеш да кажеш, че са поп-фолк песни. Това което пея е нещо между поп-фолк и денс, нещо смесено да кажем.

Някои хора смятат поп-фолк музиката за селска музика. Защо според теб смятат така?

Алисия: Защото тези хора не са достатъчно наясно с тази музика или може би със селската музика. Като имаме предвид, че по селата се пее фолклор, то това означава ли, че фолклора е селска музика?! Така, че първо трябва да ми разкодират какво означава понятието "селска музика", за да Ви отговоря и аз.

Какво е за теб славата?

Алисия: Славата е нещо, което ти дава много, но и ти взима много. Това е едно банално понятие, което би дал всеки, но наистина е така. Славата гъделичка и мисля, че един път допреш ли до нея просто вече се чувстваш като пристрастен и винаги се стремиш към най-доброто, най-доброто и така...

Смяташ ли се за звезда?

Алисия: Не, не бих казала.Надявам се някой ден да изгрея до там, че да стана звезда.

Как се държиш, когато някой фен те спре на улицата и те заговори? Дразни ли те?

Алисия: Доста често ми се е случвало като си вървя по улицата и хората около мен да казват: "-А бе, това тя ли е? - Не бе, Не е тя!". Или винаги, когато влизам в някой магазин и ме изчакват. Винаги, когато ми поискат картичка не ме дразни, но не винаги имам. Или когато съм излязла в центъра да пазарувам и имам пликове докато извадя картичката... Но не ме дразни. Държа се по съвсем нормален начин с тях.

От кой български изпълнител се възхищяваш най-много?

Алисия: По-скоро ще ти кажа кои изпълнители харесвам от българските. Мисля, че няма човек, който да не се възхищава истински на Лили Иванова. Освен това харесвам Софи Маринова, Деси Слава, харесвам Анелия. Много изпълнители са, но като че ли това сега са изпълнителите, които ми харесват. Специално в Анелия ми харесва гласът й, нейната бленда. За Софи Маринова може много да се говори, тъй-като е един адски талантлив човек, защото може да пее абсолютно всякаква музика. А по принцип от другите изпълнители харесвам Цеца Величкович, която вече е Ръжнатович, Марая Кери, Уитни Хюстън, Бионсе, Хулио Иглесиас... Харесвам хубавата музика.

Имаш ли амбицията да живееш и пееш в чужбина?

Алисия: Аз съм пяла в чужбина, но да остана там, не. За ангажимент да, но да остана да живея там, не мисля, че бих издържала.

С какво може да те впечатли един мъж?

Алисия: С чар! Трябва да бъде много чаровен, да умее да ме забавлява, така че, когато седнем на една маса да не се чудя къде да погледна, защото няма какво да си говорим. В последствие вече другите неща - да ме разбира, да ме уважава, да не ми изневерява.

Ако някой мъж те накара да избираш между него и кариерата си като певица, кое ще избереш?

Алисия: Надявам се да не ми се случва, но по-скоро бих намерила някакъв баланс, за да го разубедя.

Как поддържаш пламъкът в сърцето на приятеля си?

Алисия: Не знам. Мисля, че това е много индивидуално и то си е вътре в човека. Това не може да се обясни. Просто двама души, когато се привличат, то пламъка си го има вече. Не знам. Това ми е труден въпрос да ти отговоря, тъй-като както ти казах не може да се обясни.

Какво може да очакват феновете ти в бъдеще?

Алисия: В бъдеще могат да очакват на 15-ти май да слушат моята най-нова песен "Ти си тук" и да гледат клипа, който заснех преди една седмица. Също до края на месеца могат да очакват новият ми албум. Ще бъде 100% по-добър от първия. (смее се)

Пожелай нещо на Textove.com!

Алисия: Пожелавам да бъде много посещаван сайт, много фенове, да бъдат живи и здрави и да прекарат едно незабравимо лято. Много целувки от мен.


Няма коментари:

  © Home Decorating Ideas, Interior Decoration Home Decorating Ideas, Interior Decoration by Kitchen Decoration Kitchen 2008

Back to TOP