вторник, 13 май 2008 г.

ГЛОРИЯ: НЕ СА МЕ ПАЛИЛИ НА МАГИСТРАЛАТА!


Миналата седмица гръмна вестта, че неизвестни мъже са извършили атентат над Глория и бившия й съпруг Фильо Загоров Нападателите пресрещнали певицата, която пътувала по магистралата към Пловдив за участие, с два автомобила, спрели я, залели "Мерцедес"-а й с бензин, драснали клечка кибрит и я сплашили, че следващия път ще я взривят. След което офейкали с мръсна газ, оставяйки пищящата Глория в шок. "Това са глупости - никой не ме е нападал!" – отрече фолфурията. Глория допълни, че тези дни телефонът й буквално прегрял от въпроси, свързани с "нападението". Поне от две седмици фолкпримата въобще не е имала път към Пловдив, така че дори "местопрестъплението" е измислено напълно неудачно, разузна "ШОУ". "Преди месец бяха пуснали ужасен слух за Анелия, малко по-късно - и за Емилия, сега аз съм наред. Чудя се какво ли още ще измислят... Пак повтарям: всичко е наред, жива, здрава съм, спокойно", успокои почитателите си Глория в телефонно интервю.

Няма коментари:

  © Home Decorating Ideas, Interior Decoration Home Decorating Ideas, Interior Decoration by Kitchen Decoration Kitchen 2008

Back to TOP